…vraagt ook wel eens om aandacht.

 
<< vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 volgende >>
3-2010 - Sociale media beïnvloeden interieurtrends

 

Een van de meest gerenommeerde woonbeurzen is ongetwijfeld Maison et Object in Parijs. Dit evenement, dé beurs op gebied van woonaccessoires, vond begin september plaats in de Franse hoofdstad. Interieur- en winkelstyliste Mariska van der Velde bezocht de beurs en beschrijft voor Woonstijl welke trends we volgend jaar zoal kunnen verwachten. Tevens gaat ze dieper in op het idee achter die trends. Er ontstaat een groot contrast in wat wij als consument willen. Het feit dat wij als consument in de huidige communicatieve wereld van sociale media, als twitter en facebook, iedereen in ons leven laat meekijken, doet veel met ons gevoel en behoeftes thuis. De grens tussen het persoonlijke en het publieke leven van een individu is steeds minder duidelijk te zien. Juist daarom wordt het creëren van intieme en persoonlijke sferen in ons huis steeds belangrijker en kruipen wij daar heerlijk weg in onze schulp.

 

Doel: trendcasting voor Woonstijl magazine.

 

<< vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 volgende >>